fbpx

Regulamin aplikacji (Ważny do 10.02.2023)

Regulamin aplikacji mobilnej „Laviro”

(„Regulamin”)

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Aplikacja mobilna „Laviro” należy do Laviro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łomiankach przy ul. Żywicznej 13A, 05-092 Łomianki, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000807134, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 1182200371, Regon: 384546856.
  2. Aplikacja jest platformą oferującą Kupony rabatowe do różnych sklepów stacjonarnych oraz internetowych i lokali usługowych z różnych branż. Aktywni subskrybenci w ramach wykupionego Abonamentu w Aplikacji mają możliwość skorzystania trzykrotnie z udzielonego rabatu w ramach jednego Partnera. Użytkownicy Aplikacji mogą zwiększyć ilość swoich kuponów do ulubionych Partnerów za pośrednictwem Wiadomości lub Giełdy. Za pomocą Wiadomości ilość wymiany kuponów jest dowolna i odbywa się bezpośrednio pomiędzy Użytkownikami. Na giełdzie wymiana kuponów jest 1:1. W skali miesiąca Użytkownik na giełdzie może dokonać wymiany 5 razy.   
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów w wieku od 16. roku życia korzystających z Aplikacji i określa zasady korzystania z Aplikacji.

 

§ 2 Definicje

  1. Abonament – umowa abonamentu zawierana na odległość  z Użytkownikami na korzystanie z pełnego dostępu do funkcjonalności Aplikacji, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  2. Aplikacja – oprogramowanie do pobrania za pośrednictwem aplikacji App Store oraz Google Play na urządzenie wielofunkcyjne Kupującego (Smartfon);
  3. Wiadomości (Czat) – komunikator Aplikacji służący do wymiany Kuponów między Użytkownikami;
  4. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Aplikacji, umożliwiający utworzenie Konta;
  5. Giełda – system wymiany Kuponów między Użytkownikami w stosunku 1:1;
  6. Klient – każdy podmiot korzystający z Aplikacji;
  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  8. Konto – usługa elektroniczna polegająca na indywidualnym dostępie każdego Klienta do Aplikacji, są na nim gromadzone dane dotyczące Kuponów posiadanych przez danego Użytkownika oraz oferty w przypadku Partnerów;
  9. Kupon – wyrażona kwotowo lub procentowo zniżka na zakupy u każdego z Partnerów;
  10. Laviro – usługodawca tj. Laviro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łomiankach przy ul. Żywicznej 13A, 05-092 Łomianki, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000807134, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 1182200371, Regon: 384546856, do którego należy Aplikacja;
  11. Partner – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Aplikacji na podstawie umowy partnerskiej udzielając rabatów Użytkownikom w swoim sklepie lub lokalu usługowym;
  12. Regulamin – niniejszy regulamin Aplikacji;
  13. Umowa partnerska – umowa zawierana z Partnerami na przedstawienie swojej oferty w Aplikacji;
  14. Użytkownik – Konsument zawierający z Laviro Umowę Abonamentu na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Aplikacji.
  15. Gość – osoba niezarejestrowana mająca dostęp do ograniczonych funkcji Aplikacji. Gość ma dostęp do kategorii i strony Partnera.
  16. Sieć Partnera –  niezależnie od liczby sklepów i lokali Partnera, liczba Kuponów jest zawsze taka sama – 3.

 

§ 3 Kontakt z Laviro

  1. Pisemnie na adres Laviro wskazany w &1 punkt 1.
  2. Adres e-mail: [email protected]
  3. Poprzez formularz kontaktowy znajdujacy sie na stronie www.laviro.pl

 

§ 4 Wymagania techniczne

1. Do korzystania z Aplikacji przez Użytkownika jest posiadanie telefonu typu smartphone:

  1. dostęp do sieci Internet,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. posiadanie urządzenia mobilnego z zainstalowanym systemem operacyjnym IOS lub Android
  4. aktywny numer telefonu

2. Pobranie i korzystanie z Aplikacji może wiązać się z obowiązkiem uiszczania przez Użytkownika opłat na rzecz stron trzecich takich jak operatorzy komórkowi lub dostawcy Internetu. Usługodawca tj. Laviro nie odpowiada za wysokość opłat nałożonych na Użytkownika na rzecz stron trzecich.

 

§ 5 Informacja ogólne

  1. Laviro w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Aplikacji spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich (ataki hakerskie) lub niekompatybilnością z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie listy Partnerów Aplikacji nie wymaga zakładania Konta. Kategorie Partnerów są widoczne z pozycji Gościa.
  3. Korzystanie z Kuponów udzielanych przez Partnerów Użytkownikom wymaga założenia Konta i opłacenia Abonamentu.
  4. Korzystanie z Kuponów w sklepach internetowych będzie się wiązało z przekierowaniem Użytkownika do sklepu Partnera i do realizacji zamówienia bezpośrednio na stronie internetowej czy aplikacji danego sklepu internetowego zgodnie z jego regulaminem.
  5. Aplikacja jest dostępna w języku polskim.
  6. Sklepy stacjonarne i sklepy online oraz lokale usługowe oferujące swoje towary i usługi mieszczą się na terenie Polski.

 

§ 6 Zakładanie Konta Użytkownika w Aplikacji

  1. Aby założyć Konto Użytkownika w Aplikacji, należy wypełnić Formularz rejestracji widoczny po włączeniu Aplikacji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. imię i nazwisko;
    2. aktywny numer telefonu;
    3. aktywny adres e-mail.
  2. Założenie Konta w Aplikacji jest darmowe, ale aby skorzystać z dostępnych Kuponów konieczne jest opłacenie Abonamentu określonego w § 7.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. W chwili zakładania Konta, jak również podczas późniejszego korzystania z Aplikacji, Użytkownik może wgrać swój wizerunek bądź grafikę (awatar). Awatar powinien spełniać następujące dane techniczne: wielkość pliku 5mb, format jpeg, png. Awatar nie może przedstawiać treści niestosownych, w tym treści pornograficznych, erotycznych, obscenicznych, nie może również nawoływać do nienawiści. Nie dozwolone jest również zamieszczanie w awatarze treści promocyjnych oraz ogłoszeń, w tym danych kontaktowych.
  5. Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez skorzystanie z takiej opcji w ustawieniach Aplikacji. W tym celu należy przejść do Konta Użytkownika i nacisnąć „usuń konto”.

 

§ 7 Abonament

  1. Po założeniu Konta Użytkownik może nabyć Abonament umożliwiający mu korzystanie z Kuponów.
  2. W Aplikacji jest dostępnych pięć rodzajów Abonamentów:
    1. Standardowy w cenie 290 zł za 12 miesięcy. W przypadku wykupienia Abonamentu standardowego w ciągu roku jego cena zostanie proporcjonalnie obniżona.
    2. 3-miesięczny – kwota stała – 100 zł
    3. 6-miesięczny – kwota stała – 175 zł
  3. Dla studentów do 26. roku życia w cenie 169 zł za 12 miesięcy. W przypadku wykupienia Abonamentu dla studentów w ciągu roku jego cena zostanie proporcjonalnie obniżona.
  4. Dla młodzieży od 16. do 18. roku życia w cenie 169 zł za 12 miesięcy. W przypadku wykupienia Abonamentu młodzieżowego w ciągu roku jego cena zostanie proporcjonalnie obniżona.
  5. Kwoty Abonamentów są kwotami brutto. Laviro nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za dostęp do Aplikacji.
  6. Subskrypcje nie są automatycznie odnawialne. Na 5 dni przed końcem trwania Abonamentu Użytkownik dostanie powiadomienie droga mailową o kończącym się Abonamencie.
  7. W celu skorzystania z Abonamentu dla studentów lub młodzieży, należy potwierdzić status studenta poprzez załączenie ważnej legitymacji studenckiej lub szkolnej w Aplikacji. W tym celu należy wgrać zdjęcie frontu i rewersu legitymacji we wskazanym miejscu i nacisnąć „potwierdź status”. Weryfikacja legitymacji przez administrację Laviro trwa do 3 dni roboczych. Potwierdzenie akceptacji lub odmowy przychodzi drogą mailową.
  8. Przy negatywnej decyzji Użytkownik zostanie powiadomiony o przyczynie odmowy. W takiej sytuacji Użytkownik może skorzystać z innych opcji Abonamentu.
  9. Niezależnie od daty wykupienia Abonamentu standardowego, dla studentów i młodzieży jest on ważny do dnia 31. grudnia roku wykupienia Abonamentu.
  10. Abonament 6-miesięczny można wykupić do ostatniego dnia czerwca. Abonament 3- miesięczny można wykupić do ostatniego dnia września.
  11. Po wyborze Abonamentu Użytkownik zostanie przekierowany do dokonania płatności obsługiwanej przez platformę „Przelewy24” zgodnie z regulaminem dostępnym pod adresem https://www.przelewy24.pl/regulamin.
  12. Na wskazany w Aplikacji adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie dokonania płatności oraz faktura elektroniczna.  

 

§ 8 Zasady korzystania z Kuponów

  1. Na podstawie Abonamentu każdy Użytkownik otrzymuje trzy (3) Kupony rabatowe do wykorzystania u każdego z Partnerów niezależnie od liczby sklepów i lokali prowadzonych przez danego Partnera („Sieć Partnera”).  
  2. W celu skorzystania z Kuponu w sklepach stacjonarnych oraz lokalach usługowych Użytkownik powinien kliknąć w wybrany Kupon oraz okazać wygenerowany kod QR przed dokonaniem płatności.
  3. Użytkownik może dokonać wymiany posiadanych Kuponów z innymi Użytkownikami na dwa sposoby:
    1. poprzez udział w Giełdzie, która umożliwia wymianę każdego z Kuponów w stosunku 1:1;
    2. poprzez indywidualne ustalenia między Użytkownikami na Czacie.
  4. Aby dokonać wymiany należy kliknąć w ikonę „Giełda” albo „Wiadomości” w zależności od wybranego sposobu wymiany Kuponów.
  5. W przypadku wymiany na Giełdzie Użytkownik wybiera Kupon, który chce wymienić, a następnie szuka wśród udostępnionych przez pozostałych Użytkowników Kuponów takiego, który go interesuje, a następnie klika w ikonę „wymień”.
  6. W przypadku wymiany Kuponów poprzez funkcję Wiadomości Użytkownik ogłasza chęć wymiany swoich Kuponów poprzez napisanie wiadomości do pozostałych Użytkowników o odpowiedniej treści. Jeśli któryś z pozostałych Użytkowników będzie zainteresowany ofertą, Użytkownicy mogą dokonać wymiany na ustalonych warunkach poprzez kliknięcie w ikonę „wymień”. Wymiana poprzez Wiadomości nie jest ograniczona liczebnie.
  7. W ramach Wiadomości zabronione jest publikowanie treści, które naruszają powszechnie przyjęte normy etyczne, moralne lub obyczajowe.
  8. Laviro nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy przez Partnera. W przypadku anulowania transakcji z danym Partnerem Laviro Kupon będzie nadal ważny, o ile kod QR Kuponu nie został zeskanowny i zaakceptowany przez Partnera.  

 

§ 9 Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  2. Klient będący Konsumentem zawierając umowę abonamentu (Abonament) z Laviro jest tym samym świadomy, że nie będzie mu przysługiwało prawo odstąpienia od Umowy.

 

§ 10 Reklamacja

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Laviro. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko reklamującego;
    2. adres mailowy do korespondencji (jeśli jest to inny adres niż adres mailowy, z którego została wysłana reklamacja;
    3. opis przyczyny złożenia reklamacji oraz
    4. żądanie reklamującego.
  2. Laviro ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 30 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Laviro nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego  terminie 30 dni, uważa się, że żądanie Klienta zostało uznane za uzasadnione.
  3. Laviro wyraża zgodę na pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  4. Istnieje również możliwość internetowego rozwiązania sporu poprzez Europejską platformę internetowego rozstrzygania sporów (ODR). Platforma ODR jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§ 11 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi, zbieranych za pośrednictwem Aplikacji, jest Laviro.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Aplikacji zbierane są w celu:
    1. założenia konta w Aplikacji,
    2. zawarcie i realizacji umowy abonamentowej,
    3. zawarcia i realizacji umowy partnerskiej,
    4. rozpatrywania reklamacji.
  3. Dla realizacji celów, o których mowa w pkt. 2) powyżej, przetwarzane są następujące kategorie danych osobowych:
    1. imię i nazwisko,
    2. adres e-mail,
    3. numer telefonu,
    4. NIP (w przypadku osób fizycznych będących przedsiębiorcami).
  4. Pozostałe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi znajdują się w Polityce Prywatności.

 

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. W przypadku naruszenia jakichkolwiek postanowień Regulaminu, Laviro przysługuje prawo do zablokowania Konta Użytkownika.
  2. Laviro zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. O każdej zmianie Laviro poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta.